سفرهای آرمانی

سفرهای آرمانی

سفرهای آرمانی

سفرهای آرمانی

مرکز خرید فروم استانبول

 

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 میلادی در زمینی به مساحت 495.000 متر مربع  در مراکز خرید استانبول منطقه بایرام پاشا استانبول گشایش یافت. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف استانبول , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های البسه ، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز خانواده ها موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول مراکز خرید استانبول می باشد. 

 

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

هتل مارتینز استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول هتلی بزرگ و مجلل است که در خیابان Laleli واقع شده است که تنها چند قدم تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر نظیر بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود فاصله داشته و از دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار می باشد .هتل های استانبول  در ضمن فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر است . این هتل برای مسافران تور استانبول مناسب هتل های استانبول می باشد. 

 

هتل مارتینز استانبول

نمای ساختمان هتل مارتینز استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Istanbul Hotel) هتلی 5 ستاره در شهر استانبول می باشد. مسافرین تور استانبول بدانند موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره به صورتی است که به میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد. هتل های استانبول از جمله امکانات و خدماتی که هتل رامادا پلازا استانبول در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد، می توان به لابی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، صندوق امانات، آسانسور، کافه، آرایشگاه، خشکشویی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاو صندوق، فروشگاه در هتل و انبار بار و چمدان اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای آسایش و رفاه میهمانان تور استانبول به تلویزیون، تهویه مطبوع و گرمایش مجزا، اینترنت پر سرعت، حمام اختصاصی، گاو صندوق و مینی بار هستند. آن دسته از مسافرین تور استانبول که قصد دارند در اوقات فراغت خود به تفریح بپردازند میتوانند از امکانات تفریحی ورزشی هتل رامادا پلازا استانبول مانند سونای بخار، سولاریوم، حمام ترکی، ماساژ، سالن بدنسازی و استخر روباز هتل که در بام آن قرار دارد هتل های استانبول استفاده کنند.

آدرس هتل رامادا پلازا استانبول : Halaskargazi Avenue No.63, Sisli, Sisli, Istanbul, Turkey 34373

هتل پوینت استانبول

 

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت (Point Istanbul Hotel)، هتلی 5 ستاره در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم واقع شده است. هتل های استانبول این هتل پنج ستاره با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند اقامت در این هتل پیشنهاد می شود. امکاناتی کههتل پوینت استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول خود قرار می دهد، می توان به رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ هتل های استانبول اشاره کرد.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول (Titanic Port Hotel Istanbul) از هتل های پنج ستاره این شهر می باشد. این هتل 5 ستاره از فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی دسترسی بسیار مناسبی دارد که برای مسافرین تور استانبول فاصله مناسبی است. استانبول چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد. خدمات و امکانات این هتل متنوع می باشد که برخی از آنها فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران هستند. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی هتل های استانبول فراهم شده است که جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار از جمله این امکانات می باشند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در اختیار میهمانان هتل های استانبول قرار می گیرد.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی : Fisekhane Cad. No:7/3 34140 Bakirköy,80220 İstanbul